مناسب ترین راه پس انداز خانم خانه دار

مناسب ترین راه پس انداز خانم خانه دار

مناسب ترین راه پس انداز خانم خانه دار چیست؟ دنیای امروز مدام در حال تحول است و همه ما خانم های شاغل و خانه دار برای تصور آینده بهتر به یک پایگاه مالی قوی نیاز داریم. این ابزار رسیدن به استقلال مالی را می توانید از طریق پس انداز و یا سرمایه گذاری بدست بیاورید.

حتی در صورتی که در ابتدای مسیر حرفه ای خود هستید، پس انداز پول می تواند تغییرات بزرگی را در ادامه مسیر برای شما فراهم کند و سرعت پیشرفت شما را چندبرابر کند. مناسب ترین پس انداز برای خانم ها آن است که نگرانی برای بدهی را از بین ببرد و شکاف درآمدی بین زن و مرد را جبران کند.

مدیریت مالی خانم ها سرفصل های زیادی دارد. در صورتی که حساب و کتاب زندگی بر عهده همسر و یا پدر و مادرتان است، وقت آن رسیده که خودتان دست به کار شوید و برای اهدافتان بجنگید. ابتدا باید با مهم ترین مفاهیم مالی آشنا شوید تا به مرور به سواد مالی برسید. زمانی که بینش شما عوض شد، دیگر تلاش برای تغییر عادات بد سخت نیست.

شاید این مطلب را هم دوست داشته باشید: شغل خانگی پردرآمد برای زنان

 

مناسب ترین راه پس انداز خانم خانه دار

با طراحی یک سیستم عادت مالی هزینه های خودتان را مدیریت کرده و مطابق با بودجه بندی پیش بروید تا در نهایت وضعیت مالی شما به تعادل برسد.

الگوی پس انداز خود را بیابید

روش های مختلفی برای پس انداز وجود دارد، شما می توانید پولتان را قلک بخرید و یا حساب پس انداز باز کنید خرید طلا هم پس اندازی با سود محسوب می شود.

با برنامه غذا درست کنید

اگر می خواهید پول کمتری خرج کرده و بیشتر پس انداز نمایید، اول هفته مواد غذایی موجود در خانه را بنویسید و سعی کنید با مواد غذایی موجود در خانه غذا بپزید.

مقداری از پولتان را همان ابتدا پس انداز کنید

یکی از راه های اثر بخش در پس انداز کردن این است که مقداری از پولتان را در همان ابتدا تا جایی که می توانید کنار بگذارید. این پول برای شماست و وقتی این پول را کنار گذاشتید باید تصور کنید اصلا وجود ندارد.

این کار سبب می شود از خرج شدن بیهوده پول شما جلوگیری  شود و با انجام مداوم اینکار و مشاهده افزایش موجودی پس انداز، انگیزه شما برای پس انداز بیشتر افزایش  یابد. مهم نیست چقدر پس انداز کنید، از هر مبلغی که به دست می آورید، اندکی را پس انداز کنید.

بیرون از خانه غذا نخورید

بیش از حد در بیرون از خانه و در رستوران غذا نخورید زیرا باید هزینه زیادی را بپردازید. غذاهای خانگی خوشمزه تر و کم ضرر تر می باشند پس از تهیه غذای خانگی غافل نشوید.

خرید کلی را اول ماه انجام دهید

شما می توانید خرید یک ماه را به شکل عمده از فروشگاه های دارای تخفیف انجام دهید. خرید عمده به صرفه تر از خرید کوچک می باشد. همچنین هر روز کالاها گران می شود.

پول نقد نگه ندارید

اگر می خواهید کنترل خرج هایتان از دست تان خارج نشود و پول های زیادی را هدر ندهید، اولین و ساده ترین راهکار این است که به اندازه نیاز هر روزتان پول حمل کنید.

قرعه کشی خانگی نام نویسی کنید

صندوق وام خانگی نه ضامن می خواهد و نه آشنایی با رئیس بانک و بهره پرداختی آن صفر می باشد. تنها کافی است چندین نفر از افراد که مورد اعتماد همدیگر می باشند دور هم جمع شوند و تصمیم بگیرند ساز و کاری برای تشکیل یک صندوق قرض الحسنه خانگی طرح ریزی کنید تا پولتان پس انداز شود.

چگونه ظرف یک سال پولدار شویم؟

 

شاید این مطلب را هم دوست داشته باشید: چگونه ظرف یک سال پولدار شویم؟

برای خرید سقف بگذارید

قاعده و قانون خاصی برای هر نوع خرید از لباس و تفریح گرفته تا مسافرت رفتن خود تعریف کنید. در صورتی که جزو ولخرج ها هستید و نیاز به کنترل دقیق دارید، این کار به پس انداز بیشتر شما کمک می کند.

تنها خرید کنید

اگر می خواهید پس انداز داشته باشید تنهایی به خرید بروید زیرا همراه بردن بچه ها، دوستانی که به خرید علاقه دارند، امکان دارد باعث شود پول اضافه خرج کنید.

از خرید غیرضروری انصراف دهید

هزینه های زندگی را کاهش دهید اما خود را از ضروریات محروم نسازید، بلکه خرید غیر ضروری نداشته باشید و از تجملات و هر چیزی که به آن نیاز ندارید بکاهید تا پس انداز بیشتری داشته باشید.

انتشارات مبلغان، فروشگاه کتاب هایی در زمینه موفقیت!

انتشارات مبلغان با فروش کتاب های آموزش مدیریت، فروش، خلاقیت و … در تلاش است منبعی بی نظیر در اختیار شما عزیزان قرار دهد، همین حالا می توانید به بخش فروشگاهی سایت مراجعه کنید و از پکیج های موفقیت، کتاب های عمومی، کتاب های اقتصاد و مدیریت مالی و … دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست اصلی