سوالات متداول

ثبت نام و ورود به سایت

چگونه میتوانم یک پروفایل ایجاد کنم؟

در قسمت بالا سمت چپ وب سایت روی آیکون آدمک "حساب کاربری من" کلیک کنید. می توانید با استفاده از شماره موبایل ثبت نام خود را انجام دهید. (کد فعال سازی برایتان پیامک میشود.) بعد از وارد نمودن کد فعالسازی، ثبت نام انجام می شود. سپس وارد حساب کاربری تان می شوید و می توانید اطلاعات خود را تکمیل نمایید.

چگونه آدرس خود را برای ارسال سفارش ثبت کنم؟

با وارد شدن به "سبد خرید" بعد از کلیک کردن بر روی دکمه "ادامه جهت تسویه حساب"، در بخش "جزئیات صورتحساب" می توانید آدرس خود را وارد کنید.

چگونه می توانم اطلاعات حساب کاربری را ویرایش کنم؟

با وارد شدن به "حساب کاربری من" در بخش جزئیات حساب می توانید اطلاعات حساب کاربری خود را ویرایش کنید.

خرید از سایت

چگونه می توانم از سایت خرید کنم؟

شما با وارد شدن به صفحه فروشگاه و یا صفحه اختصاصی هر محصول، با انتخاب تعداد و کلیک کردن بر روی دکمه "افزودن به سبد خرید" می توانید به راحتی سفارش خود را در سایت ثبت کنید.

چگونه سفارش های ثبت شده خودم را ببینم؟

برای مشاهده سفارش های ثبت شده، موس را بر روی آیکون "سبد خرید" در بالا سمت چپ سایت برده تا لیست سفارش های شما نمایش داده شود. چنانچه بر روی آیکون "سبد خرید" کلیک نمایید وارد صفحه سبد خرید شده و تمامی سفارش های ثبت شده شما را در صفحه جداگانه ای نمایش می دهد.

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بله، همکاران ما در انتشارات پاسخگوی شما هستند. اما چنانچه سفارش خود را در سایت ثبت بفرمایید، پیگیری آن راحت تر خواهد بود.

از چه روشهایی می توانم سفارش خود را پرداخت کنم؟

هنگام ثبت سفارش در سایت، شما به درگاه بانکی متصل شده و می توانید به راحتی پرداخت خود را انجام دهید. چنانچه در وصل شدن به درگاه بانکی با مشکلی برخورد کردید، ابتدا از خاموش بودن فیلتر شکن مطمئن شوید، و در صورتی که همچنان مشکلی وجود داشت با همکاران ما در انتشارات تماس بگیرید. همکاران ما راه های جایگزین را تا حل شدن مشکل، به شما پیشنهاد خواهند داد.

می توانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟

خیر، امکان پرداخت در محل وجود ندارد.

آیا می توانم برای دریافت سفارش حضوری مراجعه کنم؟

بله، چنانچه از قبل با همکاران ما در انتشارات هماهنگ کرده باشید، می توانید برای ورق زدن کتاب‌ها و خرید حضوری، به آدرس انتشارات مراجعه بفرمایید.

آیا می توانم سفارش خود را کنسل کنم؟

بله، در صورتیکه سفارش شما هنوز از انتشارات خارج نشده باشد. اگر سفارش شما به دست پیک، پست و یا خود شما (به صورت حضوری) تحویل داده شده باشد، امکان کنسلی سفارش وجود نخواهد داشت.

چه زمانی سفارش به دست من خواهد رسید؟

سفارش هایی که با پیک ارسال می شوند، چنانچه در ساعت کاری ثبت شده باشند، همان روز و در غیر اینصورت در روز کاری بعدی با هماهنگی با خریدار، ارسال خواهند شد. سفارش‌هایی که با پست پیشتاز ارسال می شوند روز کاری بعد از ثبت سفارش به پست تحویل داده می شوند. زمان تقریبی ارسال توسط پست پیشتاز 72 ساعت کاری می باشد.

چطور می توانم فاکتور سفارش را دریافت کنم؟

در صورتیکه درخواست ارسال فاکتور دارید، با همکاران ما در انتشارات تماس بگیرید. در حالت عادی با سفارشات، فاکتوری ارسال نمی شود.

شرایط مرجوع کردن سفارش

آیا می توانم بعد از ارسال، سفارش را مرجوع کنم؟

خیر، سفارشی که از انتشارات خارج شده باشد، امکان کنسلی و مرجوعی ندارد.

سفارش من آسیب دیده است، می توانم مرجوع کنم؟

در سه حالت می توانید سفارش خود را مرجوع کنید: 1- چاپ کتاب مشکل داشته باشد. به طور مثال صفحاتی از کتاب چاپ نشده باشد و یا صفحات خالی باشد. 2- جلد کتاب برعکس صحافی شده باشد. 3- متن کتاب برعکس صحافی شده باشد. به طور مثال از انتها به ابتدا و یا از سمت چپ صحافی شده باشد. همکاران ما در انتشارات نهایت سعی خود را می کنند تا سفارش بدون نقص و با بسته بندی درست به دست خریدار برسد. چنانچه سفارش شما در اداره پست و یا توسط پیک، آسیب دیده و سالم به دست شما نرسد، انتشارات هیچ گونه مسئولیتی را بر عهده نخواهد گرفت.

از ترجمه کتاب راضی نیستم. می توانم مرجوع کنم؟

خیر، سفارشی که از انتشارات خارج شده باشد، امکان کنسلی و مرجوعی ندارد. اما بسیار خوشحال می شویم انتقادات و پیشنهادات شما را پذیرا باشیم تا بتوانیم در ویرایش های بعدی کتاب، لحاظ کنیم.

استفاده از کارت تخفیف

چگونه از کارت تخفیف در سایت استفاده کنم؟

کد درج شده بر پشت کارت تخفیف را در سبد خرید در بخش کد تخفیف وارد کرده و بر روی کلید "کد تخفیف را اعمال کنید" کلیک کنید. تخفیف مورد نظر بر روی سفارش شما اعمال می شود. بر روی کارت تخفیفی که در اختیار شما قرار گرفته است، درصد تخفیف درج شده است. این درصد تخفیف بسته به توضیح روی کارت تخفیف، یا بر روی کل سبد خرید شما اعمال می شود و یا صرفا کالای خاصی از این تخفیف برخوردار است.

چقدر زمان دارم که از کارت تخفیف استفاده کنم؟

زمان استفاده شما از کارت تخفیف بر پشت کارت درج شده است.

آیا می توانم کارت تخفیف را به فرد دیگری هدیه بدهم؟

بله، لازم به ذکر است هر کارت تخفیف فقط یک بار قابل استفاده خواهد بود.

آیا می توانم کارت تخفیف اختصاصی خودم را سفارش بدهم؟

بله، چنانچه سفارش کارت هدیه شما بالای 100 عدد باشد، شما می توانید کد تخفیف اختصاصی، برای مخاطبان خود ثبت کرده و با توجه به رنگ سازمانی و لوگوی خود کارت تخفیف اختصاصی خود را برای طراحی و چاپ سفارش دهید. برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما در انتشارات تماس بگیرید.
ما اینجاییم که به سوالات شما پاسخ دهیم ! تماس با ما

فهرست اصلی