چگونه برای کسب و کارمان تبلیغ کنیم و بیشتر بفروشیم؟

چگونه برای کسب و کارمان تبلیغ کنیم

چگونه برای کسب و کارمان تبلیغ کنیم و بهترین روش های تبلیغات برای کسب و کار چیست؟ ایده های جدید، طراحی و ساخت محصولات یا خدمات تازه همگی نیاز به کار و تلاش بسیار دارد؛ اما داستان فقط به تولید و عرضه به بازار ختم نمیشود. در این موقعیت تازه نوبت به ارائه صحیح کالا به مخاطب هدف میرسد. اگر در این شرایط قرار دارید و میخواهید بدانید چگونه تبلیغ کنید، با ما در انتشارات مبلغان همراه باشید تا با 12 ترفند تبلیغات که در ادامه آشنا خواهیم شد، جانی دوباره به کسب و کارتان بدهید.

تبلیغ خوب یعنی چه؟

باید ابتدا با مفهوم واقعی تبلیغ آشنا شویم. منظور از تبلیغ نوعی برقراری ارتباط با کاربر یا مخاطب هدف است با این هدف که محصول، سرویس یا ایده خود را به نمایش گذاشته و بفروشیم. بخش برقراری ارتباط بسیار مهم می باشد. دلیل موفقیت شرکت های بزرگ هم در همین امر و نحوه اجرای آن نهفته می باشد. پس از آن، نحوه ارائه محصول در ارتباط ایجاد شده موثر خواهد بود. اینکه چه تصویر یا ویدئویی از کالا یا سرویس خود نشان دهیم که برای مخاطب جذاب باشد.

در مرحله آخر هم چگونگی ارائه تصویر یا ویدئو اهمیت پیدا می کند. اینکه آیا عکس گرفته شده یا ویدئو تدوین شده قابلیت این را دارد تا در مخاطب هدف ایجاد نیاز کند؟ آیا کاتالوگ، تبلیغ یا تیزر ساخته شده کافی است تا به آن ها نشان دهد تنها محصول شما است که میتواند نیاز آن ها را پاسخ بگوید؟ پس اگر میخواهید بدانید چگونه تبلیغ کنیم و با کمک آن در بازار پر رقابت داغ امروزی باقی بمانید و روز به روز پیشرفت کنید، اجزای یک تبلیغ مناسب را به خاطر داشته باشید و در روند طراحی و ساخت، از آن ها کمک بگیرید.

چگونه برای کسب و کارمان تبلیغ کنیم و بیشتر بفروشیم؟

از شما دعوت می کنیم برای انجام تبلیغات و خدمات بازاریابی حرفه ای تر حتما کتاب های آموزش تبلیغاترا بخوانید، برای مشاهده این کتاب ها کافی است به بخش فروشگاهی سایت مراجعه کنید و از منابع مفیدی که برای شما آماده کرده ایم به بهترین شکل استفاه کنید.

چگونه برای کسب و کارمان تبلیغ کنیم و بیشتر بفروشیم؟

چگونه برای کسب و کارمان تبلیغ کنیم و فروش خود را بالاتر ببریم؟ چگونه تبلیغ کنیم برای جذب مشتری

وقتی نوبت تبلیغ فرا میرسد، بدون شک چندین گزینه به ذهنتان خطور میکند. شاید هم از تعداد بالای ایده ها، ندانید کدام روش بهتر و مفیدتر واقع خواهد شد. 10 روشی که در ادامه با آن ها آشنا می شویم، همگی کارآمدترین روش های ارائه محصول یا خدمت جدید شما خواهند بود.

1- پیشنهادات ویژه

خلاقیت کلید اصلی بازاریابی موفق می باشد. سعی کنید در راه های ارائه محصول یا سرویس به مخاطبین هدف خلاق بوده و روش های جدید را امتحان کنید؛ مثلا از تخفیف ها کمک بگیرید؛ یعنی پروموشنی قرار دهید که با خرید یکی از محصولات، کالای جدید را به عنوان اشانتیون یا هدیه به آن ها می دهید. همینطور میتوانید با خرید این محصول جدید، یک گیفت کارت ارزشمند یا کد تخفیف به آن ها ارائه دهید. در هر صورت سعی کنید تا جایی که امکان دارد با کمک روش های نوین و پیشنهادات ویژه، مخاطب را در معرض استفاده از آن قرار دهید.

2- پیش نمایش اختصاصی از کالای جدید

مشتریان وفادار یا قدیمی شما مهمترین بخش کمپین تبلیغاتی شما خواهند بود. شاید هم خودشان خریدار نباشند، اما میتوانند با ایجاد بازار گرم، به بیشتر شناخته شدن شما یا خدماتتان کمک کنند (منظور از بازار گرم، معرفی شما به دوستان، آشنایان یا هر فرد دیگری توسط آن ها است)؛ اما از این طریق چگونه تبلیغ کنیم؟

میتوانید با یک مراسم افتتاحیه برای پیش نمایش محصول به آن ها شروع کنید و در این مراسم از آن ها بخواهید کالا یا سرویس شما را تست کنند. با این کار هم بازخورد مثبت خواهید گرفت که قطعا در بازاریابی گرم شما بسیار موثر است و هم انتقاد که به بهتر کردن سرویس یا کالا کمک خواهد کرد. علاوه بر آن، میتوانید از کاتالوگ، ویدئو مارکتینگ، فرم های تبلیغاتی یا بازاریابی در اینستاگرام کمک بگیرید. همگی این موارد تاثیر به سزایی در شناخته تر شدن شما و کسب و کارتان دارد. چگونه برای کسب و کارمان تبلیغ کنیم و بیشتر بفروشیم؟

3- هرگز شبکه های اجتماعی را فراموش نکنید

یکی از ساده ترین روش ها برای برقراری ارتباط با مخاطب، استفاده از رسانه های اجتماعی چون تلگرام، اینستاگرام، یوتیوب و … می باشد. البته در جامعه امروز ایران، پلتفرم اینستاگرام موفق ترین رسانه برای بازاریابی، شناساندن کسب و کار به کاربر و افزایش میزان فروش می باشد.

با بازاریابی در اینستاگرام یا دیگر پلتفرم ها میتوانید این فرصت را در اختیار کاربران قرار دهید که به عنوان اولین افراد از محصول شما دیدن کنند. همینطور میتوانید پیشنهاد دهید اگر جزو اولین خریداران می باشند، تخفیف خوب یا یک اشانتیون از دیگر محصولاتتان را دریافت خواهند کرد.

چگونه تبلیغ کنیم در اینستاگرام

بازاریابی در اینستاگرام جنبه های بسیار مختلفی دارد، در قدم اول یک پروفایل خوب داشته باشید و سپس شروع کنید به تولید محتواهای اصولی و کاربر پسند، ما در مقاله آموزش بازاریابی در اینستاگرام و روش های افزایش فروش در اینستاگرام بیشتر در این باره صحبت کرده ایم!

آموزش بازاریابی در اینستاگرام

4- با کمک گوگل دیگر میدانیم باید چگونه تبلیغ کنیم

پلتفرم گوگل همواره پاسخ مناسب به چگونه تبلیغ کنیم می باشد. این موتور جستجو با کمک تاثیر بسیار زیادی که روی افراد دارد، میتواند در روند بازاریابی تان بسیار موفق عمل کند. فروش از طریق گوگل میتواند از طریق سئو وبسایت، ساخت ویدئو مارکتینگ، طراحی تیزر تبلیغاتی و آپلود آن در پلتفرم های معتبری چون آپارات و یوتیوب و گوگل ادوردز و … باشد.

کجا تبلیغ رایگان کنیم چگونه برای کسب و کارمان تبلیغ کنیم و بیشتر بفروشیم؟

برای تبلیغ رایگان می توانید از شبکه های اجتماعی و بعضی از سایت های تبلیغات رایگان کسب و کارها استفاده کنید.

5- چجوری کارمو تبلیغ کنم ؟ از سلبریتی کمک بگیرید

دیگر مزیت استفاده از رسانه های اجتماعی، اعتماد مردم به چهره های مشهور در این پلتفرم ها است که عموما با نام بلاگر یا اینفلوئنسر آن ها را میشناسیم. این افراد میتوانند تاثیر به سزایی در سوق دادن مردم به خرید محصولات شما داشته باشند و این موضوع به واسطه ویدئوهای جذابی است که برای محصول شما تولید می کنند. برای فروش بیشتر حتما از آن ها کمک بگیرید.

6- ایمیل و پیامک های تبلیغاتی آنچنان هم بی تاثیر نیستند چگونه برای کسب و کارمان تبلیغ کنیم و بیشتر بفروشیم؟

شاید تصور کنید استفاده از ایمیل یا پیامک های تبلیغاتی دیگر جواب قانع کننده ای برای پرسش چگونه تبلیغ کنیم نیست؛ اما طبق آمار، 82% از افراد پیام های تبلیغاتی را باز میکنند و 76% از این پیام ها در ترغیب به خرید محصول موفق می باشند. تنها کافی است یک متن خوب و گیرا برای آن انتخاب کنید و از تصاویر مرتبط، باکیفیت و خوب در محتوای آن ها کمک بگیرید.

7- ایونت برگزار کنید چگونه برای کسب و کارمان تبلیغ کنیم و بیشتر بفروشیم؟

خوشبختانه ایونت ها در جامعه امروزی با استقبال خوبی روبرو میشوند. البته موفقیت آن ها بیشتر وابسته به استفاده از چهره های محبوب، نمایش ویدئو و تیزرهای جذاب و چشم نواز از محصول شما می باشد.

8- بیشتر در دسترس باشید

منظور از در دسترس بودن این است که بیشتر در دید مخاطب قرار بگیرید. این موضوع میتواند با کمک تبلیغات باشد، با کمک تولید محتوا در وبلاگ وبسایتتان باشد و هزار و یک روش دیگر که باعث تکرار هر چه بیشتر نام کسب و کار شما میان مردم میشود.

9- بازخورد مشتریان را به اشتراک بگذرید

یکی از بهترین کارهایی کمک میکند تا ساده تر اعتماد مخاطبین هدف را جلب کنیم، به اشتراک گذاشتن بازخورد مشتریان پیشین می باشد. اگر میپرسید چگونه تبلیغ کنیم اما هزینه لازم برای دادن تبلیغات به اینفلوئنسرها، بازاریابی در اینستاگرام یا ویدئو مارکتینگ را ندارید، عکس العمل مشتریان پس از استفاده از محصولات قبلی تان را به اشتراک بگذارید.

یکی از روش های خلاقانه، طراحی تیزر تبلیغاتی و ساخت آن با کمک نرم افزارهای معروف ادیت ویدئو مثل افترافکت، پریمیر پرو و ادیوس می باشد. امروزه ویدئوها در جلب توجه مخاطب نسبت به دیگر محتواها موفق تر عمل میکنند. چگونه برای کسب و کارمان تبلیغ کنیم و بیشتر بفروشیم؟

چگونه تبلیغ کنیم برای جذب مشتری

بازخورد مشتری بسیار ارزشمند است و باعث ایجاد بینش‌هایی می شود که سازمان‌ها می‌توانند برای بهبود کسب‌وکار خود از جمله در تعاملات رودررو با مشتری، تجربه کارشناس، توسعه محصول و غیره استفاده کنند. همچنین به برندها کمک می‌کند تا مشتریان را بهتر درک کنند، بنابراین می‌توانند بسیار آسانتر تجربیات شخصی‌سازی شده ایجاد کنند.

10- از تجربه ها و تبلیغات قبلی درس بگیرید

یکی از بهترین پاسخ هایی که میتوان به پرسش چگونه تبلیغ کنیم کسب و کارهای بزرگ و قدیمی داد، درس گرفتن از تجارب گذشته آن ها می باشد. بالاخره آن ها طی سال ها فعالیت خود با مخاطب هدف، نحوه برخورد آن ها با تبلیغات مختلف، نیازشان و نحوه پاسخگویی به چگونگی رفع آن ها آشنا شده اند. اینکه آیا تصاویر برایشان تاثیرگذارتر بوده یا ویدئو؟

11- پیش از انتشار تبلیغ، ابتدا خودتان آن ها را ببینید چگونه برای کسب و کارمان تبلیغ کنیم و بیشتر بفروشیم؟

پیش از انتشار، تبلیغ یا ایده را با یک فردی خارج از کمپین خودتان به اشتراک بگذارید و نظر آن ها را جویا شوید. ببینید پیام تان منتقل میشود و چه تاثیری در وی می گذارد. میتوانید از نظرات آن ها به منظور هر چه بهتر کردن تبلیغ کمک بگیرید.

12- مطالعه کتاب های آموزش بازاریابی و تبلیغاتی را فراموش نکنید!

آیا شما یک کسب و کار دارید یا به عنوان یک بازاریاب حرفه ای فعالیت می کنید؟ آیا می خواهید بهترین راه های تبلیغاتی و بازاریابی را بشناسید و از آن ها استفاده کنید؟ اگر پاسخ شما بله است، پس حتماً به خواندن کتاب های آموزشی مرتبط با این حوزه ها توجه کنید.

کتاب های آموزش بازاریابی و تبلیغات می توانند به شما کمک کنند تا روش های موثر و نوینی را برای تبلیغ و بازاریابی محصولات و خدمات خود کشف کنید. این کتب معمولاً شامل تکنیک ها، استراتژی ها و روش های مختلفی هستند که می توانند به شما کمک کنند تا بهترین نتیجه را از تبلیغات و بازاریابی خود بگیرید. چگونه برای کسب و کارمان تبلیغ کنیم و بیشتر بفروشیم؟

به عنوان یک بازاریاب یا کسب و کارمند، شناخت دقیق از تکنیک ها و استراتژی های بازاریابی و تبلیغاتی می تواند به شما کمک کند تا بهترین تصمیمات را بگیرید و بهترین نتیجه را از تبلیغات و بازاریابی خود بگیرید. بنابراین، مطالعه کتب و کتاب های آموزشی مرتبط با این حوزه ها، یکی از بهترین راه ها برای بهبود مهارت ها و دانش شما است.

پس از الگو برداری از تجربیات و دانش موجود در این کتاب ها، می توانید راه های موثر تری برای تبلیغات و بازاریابی خود ایجاد کنید و باعث موفقیت بیشتر خود شوید. به همین دلیل، مطالعه کتب و کتاب های آموزشی بازاریابی و تبلیغاتی را فراموش نکنید و از آن ها بهره ببرید. چگونه برای کسب و کارمان تبلیغ کنیم و بیشتر بفروشیم؟

 

این هم از 12 ترفند فروش بیشتر و بازاریابی برای یک کسب و کار! نظر شما چیست؟ بهترین روش تبلیغات برای کسب و کار طبق تجربه شما کدام است؟ شما می توانید در بخش نظرات ما را همراهی کنید و در این باره تجربیات خود را با ما و دیگر خوانندگان انتشارات مبلغان در میان بگذارید. چگونه برای کسب و کارمان تبلیغ کنیم و بیشتر بفروشیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست اصلی