کتاب های الکترونیکی
-
159,000 تومان
-
320,000 تومان
-
213,000 تومان
-
270,000 تومان
-
117,000 تومان
-
280,000 تومان
ما بهت کمک می کنیم
تو کار خودت بهترین باشی
کافیه فقط انتخاب کنی
کارگردان هنری همانند رهبر ارکستری است که می باید صدای تمام سازها را بشناسد و ارتباط آن ها را باهم بدانـد و قادر به درک روح آهنگساز باشد و خود را در آن جایگاه قرار دهد و از زبان او سخن بگوید.
اگر کـارگردان هنـری از دقایـق عکاسی، چـاپ، گرافیـک، فیلم سـازی، موسیقی و… اطلاعی نداشته باشد چگونه قادر است از این هنرها در آگهی خود استفاده کند، و آیا ایـن همـۀ ماجراست؟ یقیناً جواب، منفی است. یک کارگردان هنری باید درک درستی از مخاطبان آگهی ها، روان شناسـی تبلیغات، دانش بازاریابی، و علم تبلیغات داشته باشد.
نویسنده : نیک ماهون
مترجم : شهرزاد اسفرجانی، علی فروزفر
بازاریابی B2B که بـا عناوینی چون بازاریابی کسبوکـار، شرکتـی، سازمانـی، و حتی صنعتی در جامعۀ مـا معرفـی شـده اسـت، یکی از انواع شیوههای بازاریابـی اسـت کـه خود نیازمند استراتـژی، تکنیکها، راهکارها و ابزارها، و بایدها و نبایدهـای تخصصی و خاص اسـت
در بازاریـابی B2B، افـراد و گروههـای حرفـهای بـه دادوستد میپردازند. به همین دلیل توجه ویژه به نکات، فرایندهـا، گامهـا، توصیههـا و موضوعـات، و ارائه درست اطلاعات و ایجاد شرایط مساعـد بـرای انجام دادوستدهایی کـه مبتنیبر ارتباط بلندمدت، اعتماد، آگـاهی و رضایتمندی، و نیز واقعیات و منطق است، از الزامات موفقیت در بازاریابی B2B است.
نویسنده : آلیسون ثیکر
مترجم : مجید نوریان